Starlight

The Disclaimer





Assalamualaikum and Welcome my BELOVED READER's. Disini hanyalah tempat meluahkan segala cerita yang terkubu dihati sama ada manis mahupun pahit. thanks for coming and reading :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed




Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


HA ,, DGRA TU KAUM ADAM ,,.


Saturday, June 4, 2011 7:36 AM 6 Atashinci(s)

SI CANTEK VS SI HUDUH .
sebenaqnye , sume makhluk ALLAH tuu sume cantek cantek belaka . xde yg huduhh . tp sebaliknye , lelakilelaki ni yg selalu membezakan sorang gurl tuu gn gurl yg laen . setuju ? HAHA . yg laki komfem geleng geleng kepale dgn semangat nye . if buley , nk geleng 360 darjahh ann . haha . bawak betenang yee , mary kte layaannn ..

1) klau gf huduh : yang nak pegi mane pegilah . jage diri baek baek aww . ily
kalau gf cantek : u jangan nak kua kua sangt . suke lah dok sidai muke u tuu kat orang laen . dok je uma , tolong mak kemas uma ke , masak ke . ade lah jugak faedah nye .

2) kalau gf huduh : aku amek budak tuu jadik gf aku saje je . buley tolong aku wat assignment , masak utk aku . ha . kan da jimat tuuu
kalau gf cantek : aku nak wat dy bini aw . bia lah duet aku habeh bpe banyak punn. ade duett x bahgia x buley gak an . aku jamin dy jadik bini aku nty . haha

3) kalau gf huduh : aku maleh la bawak dy kua . malu siottt . kesian mmg lah kesian . tp if kua jalan semeter pun xgune gak an . huu
kalau gf cantek : hary hary aku nak bawak dy kua . bess . nak tayang kat sume orang . sume laki ushaa aku weyy. jeles lah tuuu . haha

4) kalau gf huduh : canteknyee gf abg ni ( eiii , kau pakai pe pun x cantek lah . geliman aku nengokk . xpaya nk huduh kan diri yg dah huduh tuu )
kalau gf cantek : canteknyee gf abg ni (tengok sampai x bekelip . pastuu tersengih sowang sowang )

5) kalau gf huduh : ape sori2 ? aku ni da terime kau kre baek la aw . tuu pun x rety nk besyukoo !
kalau gf cantek : xpelah sygs . bukan sala u pun . yang da lps tuu lps lah okeh . lupekan .

6) kalau gf huduh : bukan i taknakk kenalkan u gn kgkwn i . nty awek diarg mara i la (padahal malu nk knaikn coz awek mbe2 dy sume hot hot . haha)
kalau gf cantek : i bukan taknak kenalkan u gn kgkwn i , tp nty diarg yg bria gn u . i knl kwn kwn i tuu . sume x ley cayee (padahal mbe dy lg ensem dr dy . tuu yg risauu nk mampuss kne kebass )

7) klau gf huduh : mmg i suke kawan gn dy . dy cantek , baek , pndai jge aty i . u ?
kalau gf cantek : sumpahh . budak tuu yg terhegeh nk kwn gn i . i bese je . i ade u je syg . .

8) klau gf huduh : i bukn xnk kawen gn u . tp i rase kite ni x sesuaii . i bukan nye baek sampai u nk kwen sgt gn i ( ayat pelepeh diri )
kalau gf cantek : i nk kawen gn u . kte beli ruma tepi pantai . then u masak utk i . ade anak2 yg cumel . wahh , bhagianyee !

9) klau gf huduh : apepun dy kene terime aku . dy suke ke x , dy kene terime gakk . klau aku ni xnk kt dy , ntah sape nk kt dy tuu . so , in our relationship , aku yg wat rule . haha .
kalau gf cantek : u nk soh i wat pe ? sume i akan wat . utk youu syg . u jgn tgal i ehh . syg u sesangattt .

10) klau gf huduh : saket skit je tuuu . xpayah lah mengade sangat . merengek rengek cm hape jee . i x suke oke , rimas !
kalau gf cantek : mane saket ? haloh , cian nye syg i nih . nk pegy klinik ? huspital ? macam mane lah buley kene . laen kaly hati hati eh syg . muuahhh !

MORAL , wahai lelaki di luar sanee , belaja lah menghargai wanita . rupe paras yg mcm mne ituu bukan ukuran kerana semua wanita itu manusia . ade perasaan . once dah kapel , bertanggungjawablah , jagelahh hubungan korang tuu sebaeknye . korang pun bukan ensem sgt nk yg cantek cantek . jadik , cermen cermen kanlah diri tuu ye . SEKIAN