Starlight

The Disclaimer





Assalamualaikum and Welcome my BELOVED READER's. Disini hanyalah tempat meluahkan segala cerita yang terkubu dihati sama ada manis mahupun pahit. thanks for coming and reading :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed




Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


suka statement ini ,,


Saturday, June 18, 2011 7:44 PM 0 Atashinci(s)

Lelaki yang boleh dipercayai ialah mereka yang sudah MATI.

Hai salam semua!Sementara tunggu lunch tadi,baca paper Kosmo,bacalah pasal detektif wanitadekat Thailand,perempuan ni hebat tau,dia bukan detektif utk kes2 bunuh tapi siasat kes2 curang.unik kan?katanya sbb di Thailand terlalu banyak kes curang dan membeli wanita dgn harta dan wang mereka.tertarik dengan ayat dia,dia kata,

"satu-satunya lelaki yang anda boleh percayai ialah yang sudah mati.Jika mereka masih hidup,masih bernafas,maka anda tidak boleh percaya pada mereka."

Sy memang tertarik dengan ayat ni tapi tak bermakna sy percaya ya!tak semua laki mcm tu..kat dunia ni masih ada lelaki yang baik kan?Sebab Allah sudah berkata dalam al-Quran bahawa lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik dan perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik da vice versa.Bukan lelaki yang kacak untuk perempuan yang cantik dan prempuan yang cantik utk lelaki yang kacak.Tapi biasalah manusia,mmg pilih rupa dulu.Kalau sy tengok orang kawin,sorang hensem tp bini dia x cantik,atau si bini cantik tp laki x hensem,slalu rs mcm mesti kekal diaorg ni..x plh rupa pn.hehe.Apapun,plh la yang terbaik untuk anda ye!