Starlight

The Disclaimer





Assalamualaikum and Welcome my BELOVED READER's. Disini hanyalah tempat meluahkan segala cerita yang terkubu dihati sama ada manis mahupun pahit. thanks for coming and reading :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed




Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


update blog...


Thursday, June 2, 2011 8:53 PM 2 Atashinci(s)

sekian lame mndiamkan diri...akhirnya aq mncul kmbali.....
bkan x nak update blog...tp x smpat....nak exam lg...nak stdy lg...x tmsuk klas time
abis waktu pskolahan....ary2 boley kta blik skola dlam pkul 4.00....huh pnat...
klau ader 2 syen  trus g 2syaen kat impak maksima dgan 2 org budak ni yg smgat giler time nak g 2 syen...
mieliya n natrah.....blik2 da pkul 6.30....
huh syez x tpu pnat gila....
aq ni mngluh jer kan...nak pndai pun nak mrungut....
mngenagkan taun ni taun akhir...so x per lar...nak guna masa yg der dgan sebaiknyer....
nak stdy gila2 tuk mndapat kan result yg tbaik....
haahaha....
x nak ponteng klas...
biar la x der kwan skalipun nak g klass....aq still nak g gak....
nnti klau aq x pndai bkn kwan aq der pun nak tlong aq.....
so bljar la tuk tlong dri sndri...
smoga apa yg ktakan mnjadi kkuatan untuk aq bljar...

cimta2 tlok tepi tuk taun ni..
k la bye...
da...syag korang...