Starlight

The Disclaimer





Assalamualaikum and Welcome my BELOVED READER's. Disini hanyalah tempat meluahkan segala cerita yang terkubu dihati sama ada manis mahupun pahit. thanks for coming and reading :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed




Credits


Basecode by: Mrs AF
Template by :
Ihza

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


45 hari lagi ,,


Thursday, September 29, 2011 6:50 PM 0 Atashinci(s)

lagi 45 hari jer lagi nak periksa ,, nak gugur rasanyer jantung ni bila mengenagkan spm  ,,
rasa macan dah bersedia ,, tapi kadang2 rasa cam bnyak lagi yang perlu di pelajari ..
urm ,, tah la susa nak cakap ,,
urm ,, tapi time nak periksa cam ni la bnyak dugaan yang melanda ,,
ader yang jeling2 larh ,, ader yang x puas aty larh apa ,,
sedih sangat ,, kenapa time2 macam ni semua bnda buruk nak jadi ,,
mungkin allah sedang menguji hambanya ya lemah ini ..
mama kata sekarang masa dah suntuk x payah la sibok2 nak fikir pasal orang lain ,,
buat tak tau n buat pekak jer ,,
nanti kalu da penat tau la dia nak berhenti ,,

ape2 pun kyra nak ucap terima kasih banyak2 kat haziqah dengan amielya
sebab banyak tolong kyra dlam matametik sejak akhir2 ni ,,
kyra appericite sgat degan bantuan korang yang sbar time mengajar kyra yang lambat
sikit nak tangkap ni ,, ily ,, thanks yerw ,,

mungkin lepas ni kyra jarang sikit pose ,, sebab masa sekarang ni padat sikit ,,
ok larh ,, ok larh byep ,,